Marketing voor de muziekindustrie

Na twee succesvolle concepten in de muziekindustrie wil Bon Chance hun opgedane marketingkennis gebruiken om andere ondernemers te helpen. Een naam hadden ze al. Aan mij de uitdaging om hier een merk omheen te vormen en tot leven te wekken op de spiksplinternieuwe website.

Bon Chance, letterlijk vertaald: “veel succes”, is een marketingbureau gericht op talentvolle ondernemers binnen de muziekindustrie.

Zelf nog actief binnen de muziekindustrie. Ze zijn betrokken en weten van aanpakken. Vastberaden om al hun opgebouwde kennis in te zetten om het volgende talent of concept met succes te lanceren.

Het beeldmerk straalt deze drive naar succes uit door de combinatie van een triomfantelijke vlag en een muzieknoot. Licht getild naar voren, symbolisch voor hun aanpakkersmentaliteit.

Die mentaliteit vraagt om twee krachtige kleuren die staan voor hun belangrijkste waarden: expertise & daadkracht.

De scherpe serifs & de klassieke uitstraling van Cormorant Garamond geven de typografie een stukje autoriteit mee. Montserrat balanceert het geheel met zijn moderne geometrische vormen.

De fotografie en de bijpassende tone-of-voice maken het hele verhaal compleet.

De nieuwe visuele- & merkidentiteit komt helemaal tot leven bij de nieuwe website.

Sander Timmermans

Ondernemer

“Kevin heeft ons geweldig geholpen bij het vormgeven van de uitstraling van onze start-up. Vanaf het eerste moment heeft hij zich volledig op het project gestort. In elke fase van het project heeft hij niet alleen het uiterste uit zichzelf, maar ook uit ons gehaald. Als je voor Kevin kiest, dan kies je voor kwaliteit en passie!”

Nieuwsgierig hoe ik jouw merk kan helpen?

Vraag vrijblijvend meer informatie aan:︎

+31 6 26 83 71 85   |   hi@kevinrhoe.nl

© 2018—Kevin Rhoe. Algemene voorwaarden. Privacy & cookies.